Heipähei,rakkaat, tiiän et oon jättänyt tän blogin ihan omilleen armoilleen, enkä voi selitellä sitä mitenkään.
Mä vaan rupesin pitämään uutta blogia Blogspotissa: http://epinnblogi.blogspot.com
Ja rupesin selittelemään päiväni aina sinne :)
Te, ihanat lukijani, voitte valita kahesta(tai kolmesta) vaihtoehosta:

1. Voitte siirtyä lukemaan mun blogia Bloggeriin.
tai
2. Voitte luke ne vähäiset postaukset, mitä tänne tulee
tai
3. FORGET ME ;)

No, tota kolmosta en toivo kenenkään tekevän.

Elikkäs, vähän iloisempiin asioihin siirrytäämpä >>>
Mun pikkusysteri piti tänään synttärit, koko suku paikalla.
Haluunkin esitellä teille mun pikkusysterin, kuvien muodossa.
Eli kuva mun systerin jokaisesta elinvuodesta.

Pikkuinen vastasyntynyt enkeli, 15.12.-05

Utelias pienestä pitäen, tämä kuva vuodelta 2006, Ama alle vuoden ikäinen

Ama vuonna 2007 kesällä, ikää alle 2v



Amanda päiväkodissa syksyllä 2008 :)

Ama linnanmäellä kesällä 2009

Ama vuonna 2010 Gran Canarialla :)

 

Pikkuprinsessa, sweet 5 :)
kiittilukemisesta, ja tositosi paljon pusuja :) ♥
 

-Epi